10 Aralık 2016 Cumartesi

Mustafa Çiftci - Star Gazetesi 2016 Necip Fazıl Ödülleri

Gönderen: Hüseyin BOZKURT   Gönderi Saati:  20:42   yozgat Yorum Yok



Şair, yazar ve düşünce adamı Necip Fazıl Kısakürek'in manevi ve kültürel mirasını yaşatmak amacıyla Star gazetesi tarafından düzenlenen "3. Necip Fazıl Ödülleri" sahiplerini buldu.
Haliç Kongre Merkezi'nde Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın işbirliğiyle Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım, Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş'un da katılımlarıyla gerçekleştirilen ödül törenininde ödüller sahiplerini buldu.

Bu yıl ilk kez verilen "Necip Fazıl İlk Eserler Ödülü"ne değerli arkadaşım ve hemşehrim Mustafa Çiftci layık görüldü.  “Bozkırda Altmışaltı” ve “Adem’in Kekliği ve Chopin” eserleriyle ödüle layık görülen Çiftci'ye ödülünü Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş verdi. 10 Aralık 2016 Cumartesi günü Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla Haliç Kongre Merkezinde gerçekleştirilen ödül töreninde, Çiftci yaptığı konuşmada; “Ben Yozgat’tan geliyorum, Anadolu’nun bağrından geliyorum. Yozgat’tan size, ağzı dualı dedelerin, erik gözlü bebelerin, salkım söğütlerin, buz gibi çeşmelerin ve serçelerin selamını getirdim" dedi.

Kendisini can-ı gönülden tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum...


Yazar

Bilgisayar Yüksek Mühendisi
Hüseyin BOZKURT

0 yorum:

Üste Git ↑
E-mail Üyeliği

Blog Sayacı

2009 - Hüseyin Bozkurt ©